Ametlik partner ja maaletooja
 
Mavic Pro Platinum DJI Care Refresh

DJI Care Refresh - Mavic Pro Platinum

Tootekood: CP.QT.00000263.01

149,00€

* Hind püsikliendile.Kehtib kliendikaardi lisamisel ostukorvi. Kui juba oled kliendikaardi omanik, sisesta oma kaardi nr. ostukorvis.
Toode järelmaksuga: ~4,53€
TOODE EI OLE HETKEL SAADAVAL.
Ostusoovi korral jäta oma e-mail. Teavitame sind, kui toode on meie poodides saadaval.

DJI Care Refresh pakub meelerahu, kattes õnnetuse korral Mavic Pro Platinum kahjustused. DJI Care Refresh kehtib 1 aasta ning pakub kuni kahte täielikku toote väljavahetamist omavastutusega, kui peaks normaalse kasutuse käigus midagi juhtuma drooni, gimbali või kaameraga. Iga kord, kui taotlete toote väljavahetamist, saate vastu drooni, mis on uus või uueväärne nii võimekuselt kui ka usaldusväärsuselt. 

Märkus: Peab olema soetatud koos uue drooni/gimbali kaameraga. Kasutajainfo aluseks on DJI automaatse aktiveerimise andmed. 

Kõikehõlmav kaitse

Omavastutuse eest võimaldab DJI Care Refresh kuni kahte Mavicu väljavahetamist. Asendused on uued või uueväärsed, mis puudutab võimsust ja usaldusväärsust. 
Esimese vahetuse korral on omavastutus 109€ ning teistkordselt 169€.

VIP telefoniteenus

VIP tugi pakub DJI tootespetsialistide teadmisi, mis on kõigest telefonikõne kaugusel.
Tasuta transport välja vahetamise korral.
Kui paikned piirkonnas, kust seade on ostetud, korvatakse kõik transpordi- ning asenduskulud DJI poolt. 
DJI Care Refreshi KKK: Link
NB! DJI Care teenust pakub DJI.com mitte kohalik esindaja.

 

Ⅰ.Mida katab DJI Care Refresh?

 

Kui seade peaks saama normaalse kasutuse käigus kahjustada, katab DJI Care Refresh kuni kaks seadme väljavahetamist väikese omavastutuse osaga. Mavic Pro Platinum puhul katab DJI Care Refresh nii drooni, gimbali, kaamera, aku kui ka propellerite vigastusi.

Ⅱ.Mis ei kuulu teenuse alla

 

Teenus ei kata järgnevat:

  1. Kaduma läinud või osaliselt kaduma läinud õhusõidukit ja lisavarustust.
  2. Varastatud või hüljatud õhusõidukit ja lisavarustust.
  3. Kahjustused, mis on põhjustatud lendamiseks mittesobivates ilmastikutingimustes.
  4. Puldi või muu lisavarustuse remondikulud.
  5. Tahtlikud kahjud.
  6. Kulumine ja korpuse kahjustused, mis ei mõjuta õhusõiduki toimimist.
  7. Vääramatust jõust põhjustatud otsest või kaudset kahju.
  8. Kehtivusperioodi välist remondinõuet.
  9. Kaudset kahju ja/või oodatud kasumit mitte mingil kujul.
  10. Lisakulusid, mis tulenevad tehnilistest täiustustest või sooritusvõime parandamisest.
  11. Õhusõiduki poolt tekitatud vigastusi ja/või vara kahju kliendile või teistele inimestele.
  12. Vigastused, mis on põhjustatud kolmandate tootjate lisavarustuse, akude või tarkvara kasutamisest.
  13. Misiganes juriidilised tasud, mis on seotud DJI Care teenusega.

Ⅲ.Väljavahetamise teenus

 

DJI Care Refresh võimaldab seadme kaks korda välja vahetada. Kui seade on juba kaks korda välja vahetatud, loeb DJI teenuse täielikult kasutatuks. Rohkem, kui kahte väljavahetamist pole võimalik teostada.

Ⅳ.DJI Care Refresh kasutusperiood

 

DJI Care Refresh kehtib 12 kuud. Kui soetate oma toote koos DJI Care Refresh teenusega DJI.com veebipoest, aktiveerub see kolmandal päeval peale toote välja saatmist. Kui soetate DJI Care Refreshi eraldi ametlikult DJI veebilehelt või läbi mõne muu kanali, aktiveerub teenus tingimustega nõustumise kuupäeval.

Ⅴ.Remondiprotsess

 

1. Kui kahjustused tekivad ajal, mil sinu DJI Care Refresh on kehtiv, palun kirjutage DJI toele läbi http://www.dji.com/support lehekülje. TEL ja ONLINE TUGI on eelistatud
2. Saada vigastada saanud DJI õhusõiduk määratud DJI remondikeskusesse, vastavalt DJI tehniku poolt antud juhenditele.
3. Kui õhusõidukile tekivad kahjustused, kontakteeruge DJI-ga kõigepealt, et täita aruanne, mis võimaldab kvaliteetsemat kliendituge.

Ⅵ.DJI Care Refresh lõpetamine

 

DJI Care lõpetatakse ühe järgneva tingimuse ilmnemisel:
1. Teenus on aegunud.
2. Sinu DJI õhusõidukit on remonditud väljaspool DJI poolt määratud remondikeskust.
3. DJI Care Refresh sisaldab endas maksimaalselt kahte parandust. Kui klient on mõlemad võimalused ära kasutanud, loeb DJI oma kaitseteenuse DJI Care Refresh selle toote juures lõppenuks. 
4. Kui selgub, et klient on tahtlikult kahjustanud DJI Care poolt kaetud õhusõidukit. Sellisel juhul katkeb teenus automaatselt ja DJI ei maksa raha tagasi. Kui klient püüab tekitada õnnetust illegaalse kasumi saamiseks, siis DJI-l on õigus kasutada õiguslike meetmeid kliendi vastu.

Ⅶ.Omavastutus

 

Vahetusteenus ei sisalda endas peidetud kulutusi. Peale DJI Care Refreshi teenuse soetamist saab omale klient prioriteetse teenuse. Iga välja vahetamise korral kehtib regionaalne omavastutus.

Euroopa regioonis (27 riiki):
DJI Care Refreshi omavastutus Mavic Pro Platinum droonile on esimesel korral 109€ ning teisel korral 169€.

Ⅷ.DJI Care Refresh tagastus ja ülekandmine

 

1. DJI Care Refresh on võimalik katkestada ostetud õhusõiduki tagastamisel, DJI tagastuspoliitika kohaselt.
2. DJI Care Refresh ei ole võimalik katkestada ilma õhusõidukit tagastamata.
3. DJI Care Refresh ei ole üle kantav peale ostu.

Ⅸ.Isiklik informatsioon

 

DJI Care Refresh teenuse ostmisega nõustute jagama DJI-le oma personaalset informatsiooni, nagu nimi, e-maili aadress, aadress, telefoninumber, faksi number ja isikukood, et muuta teenuse pakkumist paremaks. Nõustudes DJI Care Refresh teenuse tingimustega olete endale teadustanud, et nõustute privaatsuspoliisiga, millega saab tutvuda aadressil http://www.dji.com/policy. DJI Care Refresh kood tuleb aktiveerida lehel http://store.dji.com/dji_care_infos/active

Palun ärge saatke SD mälukaarte DJI-le. DJI ei vastuta seadmesse salvestatud info säilimise eest. 

DJI Mavic Pro Platinum

DJI Mavic Pro Platinum

Alates: 999,00€